אהלי אבלים להשכרה – המדריך המלא לארגון

נאלצים לארגן "שבעה"? מחפשים אהלי אבלים להשכרה? אז דעו לכם: ארגון ימי השבעה, לא מסתכם רק בשכירת האוהלים. יש דברים נוספים שצריך לארגן עבור משפחת האבלים והמנחמים. במאמר זה, נביא מדריך מלא לארגון אהלי אבלים להשכרה, וימי השבעה.

איך בוחרים אוהל לימי השבעה?

נתחיל בבסיס- ארגון אוהל לימי השבעה. עליכם להחליט על גדלי אהלי אבלים להשכרה, לפי הערכה של כמות המנחמים הצפויה להגיע. בדרך כלל, נציגי החברה שתשכיר לכם את האוהל, ימליצו לכם על הגודל הרצוי, לפי הערכת כמות המנחמים שתגידו.

האם צריך לשים חימום או קירור בתוך האוהל?

אם אתם יושבים שבעה באביב, אז יש לכם התארגנות קלה יותר. אינכם צריכים לדאוג לאמצעי חימום או קירור בתוך אוהלי אבלים להשכרה. אולם,  אם אתם יושבים שבעה בחורף או בקיץ, עליכם לדאוג לחמם או לקרר את האוהל.

השכרת אוהלים , אוהלים למכירה
אוהלי אבלים להשכרה

חימום אוהל אבלים בחורף: סוג החימום המומלץ ביותר לאוהל, הוא פטריות חימום. חברות הנותנות שירות של אהלי אבלים להשכרה, משכירות גם פטריות חימום. מה עדיף לכם לשכור: פטריות המופעלות על ידי חשמל, או פטריות המופעלות על ידי גז? אם יש ילדים קטנים המגיעים לאוהל, יותר בטוח לחמם את האוהל בפטריות המופעלות על ידי חשמל. אם קהל המנחמים הצפוי הוא של נוער ומבוגרים, עדיף לחמם את האוהל בפטריות המופעלות על ידי גז, משום שהן מחממות יותר טוב.

קירור אוהל האבלים בקיץ: כאשר אתם יושבים שבעה בקיץ, עליכם לקרר ולצנן את האוהל. החברות המספקות אהלי אבלים להשכרה, יוכלו להשכיר לכם מאווררי ענק, או מצנני ענק. מאוורר אחד לא יספיק. מומלץ לשכור לפחות 2 מאווררים באוהל קטן, ו4 מאווררים באוהל גדול.

אוהלי אבלים להשכרה
אוהלי אבלים להשכרה
אוהלי אבלים להשכרה

יש לכם שולחנות וכיסאות:

אין מה לעשות! ארגון ימי השבעה דורש לוגיסטיקה. תצטרכו להשכיר מהחברה המספקת אהלי אבלים להשכרה, גם שולחן נמוך, דרגשים לאבלים, כיסאות בכמות מספקת למנחמים, ושולחנות לכיבוד, ולפינת שתייה חמה.

מי מארגן את הכיבוד?

בדרך כלל, בני משפחה וחברים דואגים לכיבוד באופן שוטף. אולם, לפעמים כשאין מספיק כח אדם, אפשר לבקש מהחברה המספקת אהלי אבלים להשכרה, שצוות מיוחד ידאג למלא בכל פעם מחדש את הכיבוד, ולדאוג לבקבוקי שתייה.

ומי מבשל לאבלים?

חוץ מהארגון הלוגיסטי שיש לכם מול החברה הנותנת שירות אהלי אבלים להשכרה, מומלץ לכם לארגן תורנות של בני משפחה וידידים שיבשלו לאבלים. בדרך כלל, בני המשפחה והחברים נרתמים בשמחה, ומשתבצים היטב בטבלה שתארגנו.