אוהלי אבלים להשכרה עם ציוד נלווה

אוהל אבלים , אוהלים להשכרה , אוהלים להשכרה לאירועים , השכרת אוהלים , השכרת אוהלים לאירועים , אוהלי אבלים להשכרה , השכרת אוהלי אבלים , אוהלים למכירה , מכירת אוהלים

אוהלי אבלים להשכרה עם ציוד נלווה

אוהלי אבלים להשכרה עם ציוד נלווה , חברות השכרת ציוד לאירועים, מסיבות, כנסים, ימי גיבוש ועוד מציעות גם השכרה של אוהלי אבלים למשפחות שאיבדו את יקירם.
מתוך הבנה והכרה במצב הקשה אליה המשפחה האבלה נקלעה, חברות השכרת אוהלי אבלים מציעות השכרת אוהל יחד עם
ציוד נלווה לרווחת המשפחה והמנחמים שמגיעים.
מכיוון שלמשפחה אין את הפנאי והרגש להתעסק עם סידורים שונים בתקופה כזו קשה, חברות ההשכרה מציעות חבילות
השכרה משתלמות המציעות אוהל אבלים שמגיע יחד עם ציוד הכרחי עבור האוהל בו כולם מתכנסים במהלך ימי השבעה.

הזמנת אוהלי אבלים להשכרה

שולחנות וכסאות –

שולחנות וכסאות זהו הציוד הבסיסי ביותר שצריך בכל השכרת אוהלי אבלים. כך לכל המנחמים שמגיעים למשפחה יהיה איפה לשבת, היכן לאכול את סעודת המצווה במהלך ימי השבעה ועוד. כדאי לעדכן את חברת ההשכרה מראש בנוגע לכמות האנשים שצפויים להגיע, כך שידעו כמה שולחנות וכסאות הם יכללו בהזמנה.

מקררים –

במהלך כל ימי השבעה יש מצווה לאכול אצל המשפחה האבלה סעודות מצווה, לעילוי וכבוד הנפטר. לכן יש תמיד אוכל שהוזמן לשם כך, או מנות שחברים ומשפחה הביאו עימם. בעזרת המקררים שחברת ההשכרה תכלול בהזמנה, ניתן יהיה לאחסן את כל האוכל והשתייה במקררים תעשייתיים גדולים ולא לדאוג כל פעם להיכנס ולצאת מהבית, כדי להוציא ולהכניס את האוכל עבור המנחמים. כך כל האוכל יהיה נגיש לכולם בהישג יד וקרוב אל אוהל אבלים שהוקם.

פלטות ומיחמים –

כפי שצוין, האוכל שיוגש מאוחסן במקררים. כדי שיהיה פתרון נגיש ונוח לחימום האוכל, חברת ההשכרה תוכל לספק גם פלטות עליהן ניתן לחמם את האוכל או אפילו להשאיר אותו במהלך כל היום על הפלטה, כך שכל אחד יוכל לקחת לעצמו לצורך סעודת המצווה. המיחמים ידאגו למים חמים כל הזמן לצורך שתייה חמה למי שירצה.

מזגנים, מצננים או תנורי חימום –

בימים קרים או חמים ניתן לספק גם מגוון פתרונות חימום לרווחת המנחמים והמשפחה הנמצאת בתוך אוהל אבלים.

השכרת אוהלי אבלים – שירות הכל כלול

חברות ההשכרה של אוהלי אבלים ידאגו בנוסף גם להוביל את האוהל והציוד עד לבית המשפחה, וגם להקים ולפרק את האוהל בקלות ובמהירות.

אוהלים להשכרה , השכרת אוהלים , אוהלים לאירועים , השכרת אוהלים לאירועים , אוהלים להשכרה לאירועים , השכרת אוהלי אבלים , אוהלי אבלים להשכרה , אוהלי אבלים , סוכות אבלים , סוכות אבלים להשכרה